På gång?

Jag skrev ju igår att jag ska komma igång med mitt liv idag. Om jag kommer lyckas med det får vi se men jag har i alla fall mailat den där organisationen nu (som jag egentligen kunde hört av mig till för en vecka sen). Men bättre sent än aldrig, godammit! Jag sov i tolv timmar eller nåt  inatt men med tanke på hur jag mådde igår känns det bra. Jag har  också varit på posten och hämtat ut paketet med Dark Angel dvd:erna. Wetwew! Här det ska det bli tv-maraton. Hoppas verkligen att jag kommer gilla serien, men jag brukar chansa när det gäller serier och oftast blir det lyckat i slutändan.

Just nu känner jag mig lite illamående, vet inte vad det beror på så jag ska nog sluta blogga en stund och gå och vila mig lite. Jag återkommer senare om hur jag lyckas eller misslyckas med att komma igång med mitt liv.

Kommentarer
Postat av: anna

svar: jo tänker också alltid på han när jag ser henne. men alla tidningar hon är med i nu är gjorda efter det hände. så hon bröjar nog synas mer och mer.

2008-03-12 @ 14:27:09
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0