Repriserat inlägg

Jag skrev ett långt inlägg i natt efter att jag kommit hem från träffen med sysslingarna, men det försvann innan jag hunnit publicera det. Grrrrr, sjukt irriterande så klart. Nu orkar jag inte upprepa allt det jag skrev innan, men en liten sammanfattning får det väl bli. Jag trodde att vi skulle fika igår kväll men det visade sig vara utgång på schemat. Jag hade verkligen inte klätt mig för det men skitsamma. I alla fall så var det väldigt trevligt och jag gillar verkligen de här människorna. Det blev dock inte så sent för vi kunde inte bestämma oss för vart vi skulle gå sen (det var överfullt överallt) och efter att ha velat runt på stan i en halv evighet bestämde vi att vi skulle ses en annan gång istället och då bättre planera för vad vi skulle göra. De var söta och följde med mig hem också så att jag inte behövde gå hem själv i mörkret. Trevliga människor med andra ord. På tal om trevliga människor, min andra granne kom precis förbi med mat åt mig. Det blev min frukost men det behöver jag ju inte tala om för henne. Det enda är att jag får lite dåligt samvete för att de ger mig en massa så att jag inte vet hur jag ska betala tillbaka för det. Jag måste också ge dem grejer, helt enkelt. Ibland köper jag blommor, jag får nog göra det lite oftare.

Min mormor är död nu. Jag kommer inte skriva så mycket om det för det känns såpass personligt men i och med att jag nämnt tidigare att hon var väldigt dålig så berättar jag det här. Hon somnade tydligen bara in och kände ingen smärta i slutet. Jag ska åka hem till begravningen men när det blir får vi se.

Kommentarer
Postat av: Maja

Äntligen gick det att publicera det här inlägget. Någon mer än jag som har problem med blogg.se? Min förra kommentar på förra inlägget kan jag dock inte läsa. Ska se om det går bättre med det här.

2008-03-15 @ 12:50:36
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se
Postat av: anna

svar: jag har inga problem med blogg.se för en gångs skull. funkar som det ska.

tråkigt med din mormor. hoppas du mår ok!

2008-03-15 @ 12:54:18
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0