Rubriklöst inlägg (igen)

image20Visste inte riktigt vad jag skulle skriva om så jag postar en vårbild från två timmar sedan istället. Det blir grönare och grönare för varje dag här. Härligt! Dessvärre blev jag trött efter bara en kort promenad, jag är fortfarande svag efter att ha mått så dåligt pga migränen. Jag har lite bloggkramp nuförtiden, vet inte alls vad jag ska skriva om. Det beror väl på att det inte händer så mycket spännande i mitt liv... Nåväl, ikväll ska jag i alla fall träffa två sysslingar. Det blir förmodligen trevligt, jag kan behöva träffa lite folk. Nä, nu ska jag gå och koka potatissoppa. Jag har köpt färskt bröd att ha till. Det är nåt som är väldigt trevligt här, att det finns bagerier överallt och att folk alltid köper färskt bröd. Färskt bröd från bageri är gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0