Se Stephan Lambiel live?

Jag fick precis mail från en kompis som varit och sett konståkningen live igår. Hon ska se herrarnas final på söndag. Åh, herrarnas fria är ju det allra bästa! Tänk att få se Stephan Lambiel åka live! Jag vill grymt gärna gå dit jag också men jag vet inte om jag har råd eller om det finns biljetter kvar. Måste kolla upp det. Jag vågar nästan inte kolla för jag är rädd att de ska ha tagit slut precis efter att jag bestämt mig att jag ska gå. Men det är nog en win-win situation för i så fall sparar jag ju pengar.

Måste verkligen packa och städa nu, samt förbereda mig rent allmänt för resan. Men det går väldigt segt. Skulle hundra gånger hellre spendera hela dagen framför datorn. Nej, nu får jag ta och skärpa mig. Vi hörs senare!

Tillägg: Jag kan ändra frågetecknet till ett nej nu. Biljetterna till herrarnas final (på lördag och inte söndag som jag skrev tidigare) var slut!!!! Ja, det är inte mycket att göra åt det. Jag sparar ju pengar i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart jag har bild på Spike, James är min största idol :D han är snyggare IRL kan jag säga *fniss*
Åh, Supernatural är underbart :* Jag längtar tills nästa avsnitt haha :D

2008-03-20 @ 16:22:19
URL: http://kittenwonderland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0