Skrivkramp

Gud, jag kommer inte på vad jag ska skriva om. Jag har börjat på tre olika inlägg men tagit bort det för jag tycker bara det blir skit. Ärligt talat har jag väl inte så mycket att säga för tillfället men jag känner ändå att jag måste blogga. Det måste jag inte så klart, men för er som kommer hit vill jag gärna att den är uppdateras. Men har man inget att skriva om, så är det svårt. Det är som det är, får se om jag har mer inspiration ikväll till att blogga.

PS. Är inte drömavsnitt i tv-serier störande? Jag såg precis ett i Dark angel, drömsekvenser är en sak men ett helt avsnitt! Tja, det är ju inte en hel säsong i alla fall som i Dallas. Kommer ni ihåg det? Jag minns hur chockad jag var när Bobby stod där i duschen, livs levande. En hel säsong hade Pamela drömt allt! En hel säsong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0