Skype och massage

Jag har precis pratat med min mamma via skype, så skönt att kunna prata i "telefon" utan att behöva betala för det. I nuläget tjuvar jag ju på någon annans internet. Att ringa via vanlig telefon är inte billigt så jag är väldigt glad att internet erbjuder nya kommunikationsmöjligheter. Men jag får alltid lite hemlängtan när jag pratar med mamma...

Massagen var bra, men jag har lite ont för det är inte direkt någon mesig massage de kör med här. På det stället där jag går är personalen förövrigt blind. De ska tydligen vara extra känsliga i händerna.

En tjej på tv-land som sålde alla sina dvd-boxar och där jag köpte Dark Angel, skickade dem via sitt universitet, så hon behövde inte betala för portot. Haha, det tyckte min mamma var vågat men jag tyckte det var lite coolt att hon gjorde det. (om min mamma har rätt vill säga, det är möjligt att hennes universitet var helt okej med det). Mamma ska skicka Dark angel boxarna hit, kanske att någon pappa känner ska åka hit som vi kan skicka det med (så att vi inte behöver betala portot) .Om jag nu inte får så mycket ny tv den här våren kan säkert Dark angel bli ett substitut. Jag har länge tänkt se den serien.

Jag har redan skrivit det i hennes blogg men jag skriver det här också. Tack makane för att du letade fram bilder på den unge Patrick Dempsey som jag efterfrågade här. Det var väldigt kul att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0