So you think you can dance

Jag skulle gärna velat se premiären av skandinaviska So you think you can dance nu. Men jag har inte kanal5 och de verkar inte visa det live på webben heller. Det är bara premiärprogrammet så jag överlever väl, men det är precis den sortens underhållning som hade passat perfekt för tillfället. Dessutom är jag nyfiken på hur den förhåller sig jämfört med det amerikanska originalet (som jag älskar). Jag försökte faktiskt få en kompis som dansar att testa för programmet men hon ville inte vara med i en dokusåpa. nu är väl SYTYCD inte direkt någon dokusåpa utan mer renodlad reality och talangsåpa men jag kan förstå varför hon är tveksam. Det hade dock varit kul att få heja på henne nu. Ja ja, ni som har femman kan väl kolla in premiären nu! Det blir säkert bra även om jag tycker Kicki Berg är en ganska dålig programledare (hon var det på MTV i alla fall).

Kommentarer
Postat av: anna

svar: ja det är verkligen skitstörande när man inte kan blogga när man vill :P

2008-03-24 @ 20:51:25
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0