Sova middag

Jag skulle bara vila i tio minuter efter middagen då jag kände mig så mätt men jag somnade och nu 1,5 timma senare vet jag inte riktigt vart dagen tog vägen. JAg har försökt gå upp hela tiden men jag har varit så trött så trött att jag inte orkat. Nu har jag lyckats släpa mig upp till datorn men jag kan inte sluta gäspa. Det blir alltid så om man sover för länge mitt på dagen, då är det jättesvårt att vakna. Ja ja, jag får väl vara glad att jag har tid att vara ledig och slappa så här. God natt höll jag på att skriva men det är kanske inte riktigt dags än.

Kommentarer
Postat av: anna

svar: jag är lite svag och så men har ingen feber iaf =) är en kompis som har fest så vill verkligen gå. får se hur hårt det blir :)

2008-03-07 @ 16:05:46
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0