Sysslingar

Nu ska jag strax ge mig i väg och träffa mina sysslingar. Den ena har jag aldrig träffat innan, men hon som jag har träffat fann jag väldigt trevlig så det ska säkert bli bra. Vi ska bara ta en fika eller så, det blir nog en lugn kväll. På nåt sätt känns det lite pinsamt  bara att jag inte kan ge ett bra svar för vad jag gör här i Belgrad. Jag önskar att jag kunde säga att jag åtminstone hade nåt på gång, men icke. Jag vet att jag knappt försökt få nåt heller, jag har varit väldigt seg med att komma igång överhuvudtaget. Men man kan inte vara duktig jämt, min serbiska blir nog bättre för var dag som går i alla fall. Det är alltid nåt. Jag tror det regnar ute, usch det får mig att vilja stanna inne. Nä, nu måste jag göra mig iordning. Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Maja

JAg håller på att bli galen just nu. Mitt senaste inlägg vill inte blir publicerat, det står att det redan är publicerat men det går då inte att se. Gah, Gaaaaaaaaaaaaalen. Jag hatar blogg.se just nu!

2008-03-15 @ 12:41:47
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0