Tågluff, kanske...

Jag har haft bra besökstatistik idag (för mig alltså, det beror på vad man jämför det med), det lönade sig tydligen att publicera en massa bilder på Jensen Ackles för att göra bloggen mer attraktiv, hehe... Eller så är det bara en slump. Kul i vilket fall som helst, hoppas ni stannar!

Jag har funderat vidare på det här om hur jag ska planera min vår och hemresa till Sverige och jag funderar på att köpa ett interrailkort och tågluffa hem och tillbaka. Då skulle jag samtidigt passa på att resa runt lite i Europa, eventuellt skulle det kosta mindre än flygbiljetter. Det är klart det kommer kosta men jag har pratat med mamma och hon är beredd att stå för biljetten hem till mormors begravning. Sedan så måste jag ju leva också, och lite tågluff skulle inte vara alltför fel. Jag skulle passa på att hälsa på min farmors syster i Zagreb på vägen hem, för hon ringde idag och är väldigt ensam. Mitt halvt utlovade besök måste liksom bli av, för hennes skull (och för min så klart, jag vill träffa henne och mina andra släktingar i Kroatien). Ja, vi får se hur det blir, imorgon ska jag kolla hur mycket flygbiljetter skulle kunna kosta tur och retur.

Kommentarer
Postat av: TvL

vad skoj att du också är ett tvfreak som jag! haha. x) vad gillar du annars för serien förutom Gossip girl då?

2008-03-16 @ 21:05:22
URL: http://tvlover.blogg.se
Postat av: anna

jag var och tågluffade efter studenten i en månad. helt underbart! och det är ganska ekonomiskt så tycker absolut du ska testa det :)

2008-03-16 @ 23:06:35
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Magdalena

Åh det låter ju jättehärligt med lite tågluff på våren! Blir ju ännu mer avundsjuk nu. Önskar man kunde säga upp sig och åka med.

2008-03-17 @ 16:35:19
URL: http://makane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0