Våffeldagen

Det blev lite dåligt med uppdateringar igår. Jag fick lite bråttom att gå hem till en kompis så jag hann inte skriva nåt mer igår kväll. Jag blev bjuden på våfflor för det var ju våffeldagen igår! Väldigt gott och väldigt trevligt var det. Det är konstigt vad tiden går fort. När jag kom hem till Sverige kändes det som att jag hade hur mycket tid som helst och nu är det mindre än en vecka kvar. Hjälp, hur ska jag hinna allt! Idag ska jag träffa en gammal kompis från gymnasiet som jag inte sett på flera år. Det ska bli väldigt spännande men det känns nästan lite nervöst att träffa någon efter så många år. Det var hon som tog kontakt med mig och jag blev verkligen glatt överaskad. Det är kul när man återknyta kontakten med en gammal vän. 

Jag måste in till stan snart för att köpa en svart klänning till begravningen också, som är i övermorgon. Jag har bara en svart klänning som är lite urringad och det känns inte helt rätt. Förmodligen så ska jag sjunga en psalm på begravningen vilket jag oroar mig för. Jag vill verkligen sjunga för det tror jag mormor skulle velat men samtidigt är min röst riktigt ringrostig och jag tror inte det kommer låta bra. Men det är väl känslan som är det viktigaste antar jag.

Det kanske inte blir så mycket uppdateringar på bloggen idag. Det kan jag lika gärna varna för.

Kommentarer
Postat av: anna

hoppas du hittar nån fin svart klänning. h&m har massa snygga och enkla :) det går säkert bra att sjunga, och som du säger det är ju känslan som är det viktiga.

tack! det kan behövas :)

2008-03-26 @ 13:22:07
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Malin

Jag sjöng på min farfars begravning och på min mosters mans begravning. Själv tyckte jag att det inte alls lät bra, men jag fick jättemycket beröm efteråt. Som du skrev så handlar det om känslan, man kan säga att det är tanken som räknas. Lycka till i alla fall :)

2008-03-26 @ 13:44:44
URL: http://malin90w.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0