Vårbild

Det här är en bild från en park idag, hade egentligen tänkt sätta upp fler bilder men det tar sån tid på detta internetet att jag inte orkar vänta. Okej, nu har jag alltså fått ett stadigt internet men tyvärr är det inte särskilt snabbt. Det ska dock bli snabbare om ett dygn då det jag betalat för sätter igång, det här är bara nåt gratispaket man får ibörjan. Jag har tyvärr inga större förväntningar om att internet kommer bli särskilt mycket snabbare. Det fanns ett snabbare alternativ men då var det ett begränsat antal Mbit varje månad och då var risken att det skulle användas upp med en gång. Jag har ju det trådlösa kvar också även om det inte är särskilt stark. Skönt att sitta vid ett bord och skriva för en gångs skull dock! Tyvärr har min tv fått extremt dålig bild idag, internetkillarna försökte göra nåt åt det men misslyckades. Jag måste ringa kabelbolaget och be dem komma hit. Tröttsamt, kan inte alla sådana där tekniska grejer fungera problemfritt. Det skulle vara så bra.

Och. Internetkillarna kom exakt kl fem i fyra! Exakt! Vad var det jag sa....

Kommentarer
Postat av: anna

vilket härligt väder ni verkar ha! här är det piss och regn =/

2008-03-09 @ 16:56:46
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0