Veronica Mars - bloopers s1 och s2

Jag har aldrig tittat på de här förut. Förstår inte riktigt varför, jag som är besatt av VM. Men det var inga bloopers på s1 dvd-boxen så jag tänkte väl inte på att det. I alla fall, det innehåller bl a Joss Whedon (skapare av Buffy the vampire slayer aka geni) som när han gjorde sitt lilla inhopp i serien läxar upp sin anställda. Helt underbart!

Åh, vad jag saknar VM nu, fucking jävla CW! Varför var ni tvungna att först försämra och sedan lägga ner världens bästa tv-serie? Jag har inte velat titta så mycket på VM sedan det tog slut, jag har väl velat gå vidare och upptäcka nya serier. Men det kommer alltid vara min allra största favorit, även om flera andra serier kommer tätt efter. Framförallt är det karaktären Veronica Mars jag saknar, jag är nog ärligt talat lite kär i henne och Kristen Bell spelar henne perfekt. Här är videon jag talar om.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Är helt klart min absoluta favoritserie också. Helt fantastisk på alla sätt. Bloopers är riktigt roligt. :D

2008-03-20 @ 15:30:48
URL: http://makane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0