Vill inte packa!

Gah, jag känner mig rätt galen på mig själv nu! Jag borde göra allt möjligt som jag inte gör. Istället tittar jag på Supernatural och vill helst fortsätta med det (eller möjligtvis med Dark angel istället) men icke, jag måste packa/städa/fixa för avresan imorgon bitti. Jag har faktiskt gjort några viktiga saker idag och mailat lite folk angående saker som har med min framtid att göra. Men eftersom jag inte vet hur det blir med det väljer jag att inte skriva exakt vad det gällde. Jag lovar dock att återkomma när jag vet mer. Dessa saker gör mig nervös, jag vet inte exakt vad jag är nervös för men jag är nervös. Resfeber antar jag men det är nåt annat också.

Det är ganska kallt i min lägenhet i Belgrad för jag glömde att sätta på värmen inatt. Eftersom elen är billigare om natten och jag är en snåljåp väljer jag att frysa. *Huttrar* Men imorgon ska jag ju hem till Sverige och där är det säääääkert mycket varmare. Hmm, jag undrar hur vädret kommer bli i gbg och om det kommer bli en chock för mig att komma tillbaks till kylan. Jag hoppas bara att det inte blir någon snö!

Kommentarer
Postat av: Kitten

haha, jag träffade honom förra året när jag var i england xD har ett inlägg skrivet om det på bloggen under katergorin "Om mig"
tror jag det ligger under o.0

Spike är en störtskön karaktär :D

2008-03-20 @ 17:31:08
URL: http://kittenwonderland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0