21

Jag har varit på bio och sett 21 med Jim Sturgess i huvudrollen. Den var riktigt bra faktiskt, handlade om ett gäng smarta studenter som kommer på ett sätt att räkna ut sannolikheten i black jack (tror det var det spelet i alla fall, spel och matte är inte riktigt min grej...) och vinner en massa pengar i Vegas. Men så klart dyker det upp problem längs vägen, dock så tyckte jag inte att den var så där förutsägbar som sådana filmer lätt blir. Och sen är ju Jim Sturgess underbar också, men det visste jag ju redan sen underbara Across the universe (Se den!). Det enda är att hans brittiska accent slår igenom ibland men inte så att det blir störande. Kate Bosworth är också bra men hon skulle behöva äta upp sig lite, blir nästan lite orolig.

Jag har ett sprillans nytt Supernatural på datorn. Frågan är om jag ska se det nu eller gå och lägga mig. Det blir nog SPN för annars måste jag vänta till imorgon kväll. Det är nackdelen med sommaren, att det är så ljust om dagarna att man inte kan se på tv med gott samvete. Förra sommaren när jag gick igenom hela Buffy s1-s7 gladde jag mig faktiskt åt det regniga vädret.

Kommentarer
Postat av: anna

ja ibland får man ångest när man ligger där inne vid datorn hehe men det är ju skönt det med :) jag ska se gossip girl nu sen blir det ut i solen!

2008-05-13 @ 12:26:29
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Vad kul att den var bra. Ska absolut se den, om så abra för Jim Sturgess skull. ;) Fin kille det där.

2008-05-13 @ 12:53:51
Postat av: Magdalena

Aha är det flyttdags för bloggen. Borde vara dags för min gamla också snart då kanske.



Oj vad gott med kaka.



Insåg just att du kanske inte kan se mina kommentarer heller då om bloggen flyttas. Hoppas den sparas iallafall..



KRAM

2008-05-13 @ 13:14:33
URL: http://makanem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0