30 grader

Det är varmt här i Belgrad. 30 grader typ. Okej, jag ska inte klaga för jag hörde att det var riktigt kallt i Sverige med snö i Dalarna och allt. Skönt att jag slipper det. Men ändå, det är varmt.

Sushin var god, tror jag ska försöka äta det lite oftare. Man blir mätt på ett bra sätt liksom för det är inte så fett. Annars har det inte hänt så mycket idag. Det är alltid en massa ärenden när mina familjemedlemmar är här. Flera banker som ska besökas hit och dit för att kolla räntan (min syster har en del pengar sparade här, bättre ränta än i Sverige...) samt andra ärenden. Vi håller på att ladda inför ESC också. Imorgon börjar första semifinalen. Vi ska kanske se den på storbildsskärm i stan. Ni kommer väl titta? Det måste ni göra, tänk om jag vinkar i tv-rutan och ni missar det! Och sen på torsdag gäller det. Jag måste komma på vad jag ska ha på mig. Jag tycker inte  att jag har några glamorösa kläder vilket det känns som en sådan tillställning kräver. Hmm, borde nog försöka hitta nåt på stan. Men det är det där med värmen, jag orkar inte shoppa då. Skor måste jag också hitta, jag har inga högklackade i Serbien och det borde jag nog ha. Det är så obekvämt att gå i bara, har inte alls vant mig vid det. Är alldeles för bekväm av mig.

Vi ska kanske gå och ta en drink någonstans på en uteservering ikväll. Jag hoppas det för det är verkligen en kväll då en kall drink är som mest passande. Jag måste få min syster att slita sig från sin dator bara, hon är värre än mig. Hon älskar sitt facebook som vore det hennes eget barn. Själv har jag inte skaffat mig det, bestämde mig för att vara lite anti när det var som populärast och nu verkar de flesta ha tröttnat på det. Jag har bloggen och tv-land att lägga min internettid på. Det får räcka.

Kommentarer
Postat av: anna

tack. ja det är den värsta känslan att känna besvikelse. det är inget nytt heller, det är bara ngt som har kommit tillbaka nu.



låter väldigt skönt med 30 grader och värme! njut åt mig med.

2008-05-20 @ 12:27:01
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0