Anders Nunstedt

Jag skrev ju igår om att jag såg Anders Nunstedt på stan i Belgrad igår. Nu har jag fått det bekräftat genom att kolla in hans blogg på expressen där han skriver om sina intryck av Belgrad. Han skriver bland annat att tjejerna här är hårdsminkade och killarna ser hårda och ärrade ut. Det är hans tolkning, jag håller faktiskt inte med. Jag är t ex nästan jämt osminkad och det är de flesta andra jag känner här också. Jag ifrågasätter lite av hans intryck av Hotel Moskva också, har svårt att tänka mig att det är bilder från Sovjet där. Jugoslavien bröt ju med Stalin redan 1948, han blandar säkert ihop bilder från Sovjet med bilder från Jugoslavien. Fast, det är klart, jag har inte varit inne på hotellet så jag vet inte.

Men vilket hotell bor Charlotte och de andra på?, det är vad jag undrar. Inte för att jag extremt gärna vill träffa henne men ändå. Det skulle vara intressant att veta. Det är faktiskt väldigt kul att så många svenskar samlas i Belgrad denna vecka, de ser allt utifrån och inte som jag som är van vid det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0