att må skit

Mår verkligen skit för tillfället. Vaknade med en hemsk huvudvärk och den vill inte släppa trots värktabletter.  Har bråkat med min syster hela natten, det har varit riktigt dåligt emellan oss. Kanske att det värsta är över nu men ändå. Det är jäkligt jobbigt att känna det som att jag nog snart får säga upp kontakten med min syster. Det gäller en jävla skitsak också och det gör det ännu onödigare.

Hur gamla är vi egentligen? jag är 22 och hon 29 och ändå är det som om vi båda vore två jobbiga tonåringar.

Nåväl, tror att det är lite bättre nu. Vår pappa har åkt också och det gör det lite lungnare.

Kommentarer
Postat av: anna

usch jobbigt sånt där. jag är också i den situationen att jag funderar på att säga upp kontakten med en grymt viktig person i mitt liv. vet inte om jag gör rätt eller fel, men ja.

2008-05-20 @ 17:18:36
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0