Bara en jordhög kvar

Gud var tråkigt det är att bara ha några futtiga tv-kanaler som mamma har. Jag hann vänja mig vid kommersiella kanaler när jag bodde i egen lägenhet på samma sätt som jag hann vänja mig vid nedladdningsbara tv-serier via internet (där hade jag dessutom 55 kabelkanaler, hehe) i Belgrad. Nu när jag inte har möjlighet till det under en vecka känns det lite torftigt. När jag äntligen följer flera serier i USA-takt och så ska jag komma en vecka efter! Dagens i-landsproblem helt klart. Jag funderar på att titta på nåt som finns via olika webbplatser, typ SVT:s ESC program. Jag borde ändå bli lite insatt i det eftersom jag ska gå på semifinalen i Belgrad. Jag tittade på So you think you can dance Skandinavia idag, det var rätt bra men dansnummerna känns lite överdrivet korta. Jag tror den amerikanska versionen kör längre nummer.

Har haft en lugn dag, det har varit fint väder och jag kunde sitta och läsa i trädgården även om det var lite kallt. Ville bara ta det lugnt efter resan som jag fortfarande känner lite känningar av. Det var verkligen en pärs alltså. Det är fint här, verkligen vår även om det är lite konstigt att gå tillbaks i tiden. Inte ens kastanjerna har slagit ut liksom, jag menar hallå! Jag och mamma gick en promenad i ett område där jag ofta lekte när jag var liten (vi gick dit med fritids) och de hade fyllt igen en gammal bunker/spaningsställe från 2:a världskiget där vi lekte fångarna på fortet en gång i tiden. Nu var bara som en stor jordhög kvar. Konstigt.

Kommentarer
Postat av: anna

men det ÄR ju jobbigt när man kommer efter med sina serier :P

2008-05-04 @ 12:46:15
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0