bloggstrul

Det var tydligen problem för Magdalena att kommentera tidigare idag. Jag kunde se kommentarerna men jag lyckas inte få upp dem på sidan. Vet inte vad som är problemet, men nåt är det. Om det inte blir bättre får jag väl klaga på blogg.se, inte för att jag kommer vara den enda som gör det. Det har ju varit en hel del problem på sistone. Dock så gick det ju bra att kommentera igår med den nya blogg-servern så det borde inte vara det som är problemet.


Kanske att det finns en möjlighet att jag och min syster kan gå på ESC-finalen också. Vi har ju redan biljetter till den andra semifinalen då Charlott Perelli deltar. Det är igenom en kontakt men än så länge är det bara frågan om kanske. Jag hoppas på det, det vore skitkul att se finalen också. Hoppas verkligen att Sverige kommer vara med då, men jo, det måste hon. Jag läste faktiskt om CP (haha, kul förkortning) i en serbisk tidning idag. Tror jag ska försöka läsa svensk media om evenemanget också. Det ska bli intressant att se vad de skriver om Belgrad.

Kommentarer
Postat av: Maja

Testar.

2008-05-14 @ 15:04:52
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0