Dagens aha-upplevelse

Ni vet när man känner igen en skådespelare jättemycket men inte kan placera den. Så var det för mig med Joshua Jackson som är castad i höstens nya JJ Abrams serie   Fringe på FOX (= nedläggningskanalen). Jag kunde omöjligt komma på var jag kände igen honom ifrån. Så visade det sig att det är ju Pacey från Dawsons creek.... Jag borde kunnat komma på det själv men det var faktiskt tack vare imdb. Förr var jag jättebra på känna igen gamla skådisar men numera är det ju så bekvämt med internet. Fringe ska vara en serie lite i stil med Arkiv X, gjord av skaparen till Lost. Det kan nog bli intressant men jag hade hellre sett Dollhouse i höst och så hade Fringe kunnat få vara mid-season.
Fringe promo.


På den gamla Pacey tiden. Han har helt klart blivit snyggare med tiden.




Kommentarer
Postat av: magdalena

Jag är riktigt nyfiken på Fringe faktiskt. :)



Jag ska läsa i Varberg. Ja i sommar är nog tiderna slut. Iallafall söderut (varberg-falkenber-halmstad) Ingen aning om hur det ser ut på andra ställen. Jag ska läsa en 2 veckor kurs över de tre sista veckorna i augusti. Ska bli väldigt skönt, och riktigt kul faktiskt nu när det äntligen ska bli av.

2008-05-29 @ 21:29:43
URL: http://makanem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0