Familjekärlek

Min syster gör mig galen! Min pappa gör mig galen! Pappa blir galen på min syster! Min pappa blir galen på mig! Alla är galna!

Alltså, det här med familjer alltså. Gud, vad jag saknar min mamma. Den enda familjemedlemmen jag kommer bra överens med. Iofs brukar det funka med alla om vi bara är två personer. Så fort vi blir minst tre blir det bråk. Jag är så trött på det. Herregud, det var ju bland annat därför mina föräldrar skilde sig. Och det tyckte jag var skönt. Det blev lugnare hemma.

Just nu är allt väldigt påfrestrande här hemma. Men men men, vi är ju en familj.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Ja datorer kan verkligen gå en på nerverna. Men den höll faktiskt hela kvällen igår. Så jag håller på att installera om allting igen. Får väl se bara hur länge den kan hålla sig okej. Nästa gång den strular så lämnar jag in den. Ja backup är livsviktigt. Jag hade som tur var gjort det på allt som verkligen var viktigt.



Familjen kan också gå en på nerverna. ;)



Kul med melodifestival snart. :D

2008-05-16 @ 10:10:22
URL: http://makanem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0