Fint väder

Det är sol ute. Jag är inte lika lättimponerad som alla andra här i och med att jag upplevt betydligt varmare väder redan i Belgrad. Men visst är det trevligt och det är härligt att kunna gå ut i trädgården här hemma. Jag har redan fikat (min frukost) ute med min granne. Ett bra sätt att börja dagen på.

Jag kan ju skriva lite om redaktionsbytet mellan Kobra och Fotbollskväll igår. Måste nog säga att det var till det sämre, föredrar Kobra i sin vanliga form. Även om det helt klart var ett intressant experiment. I GP hade tv-krönikörerna ett stort uppslag om händelsen och jag tyckte de beskrev det rätt bra (de var inte direkt imponerade). Jag har inte sett Fotbollskväll än men frågan är om jag vill det, fotboll är en sådan himla tråkig sport. Tacka vet jag konståkning, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0