Framtiden är oviss

Jag var helt slut igår efter ansökningsprover på min drömutbildning, så därför skrev jag inget. Känner mig fortfarande rätt mörbultad faktiskt. Det värsta är att jag är rätt övertygad om att jag inte kommer in och det gör mig jävligt ledsen och besviken. Jag vet inte alls vad jag ska göra i höst i så fall. Har lite B-planer men det är inget som jag har direkt lust till att göra. Åhh, det är så jobbigt! Jag är så trött på att bara stampa på samma plats och aldrig komma någonstans. Jag vill börja läsa seriöst nu, jag är redo för det men om jag inte kommer in på det jag vill, då vill jag inte läsa nåt annat "bara för att läsa nåt". Så det blir till att söka jobb och hur kul är det? Jag är värdelös på det, jag har inte ens fixat sommarjobb (alltså, jag har inte ens sökt nåt). Suck, vad jobbigt allt kan vara. Min mamma säger att jag ska låta beslut mogna fram. Men det mognar ju aldrig fram något lämpligt. Jag är samma gamla jobbiga person hur jag än gör. Och det är en person som aldrig kommer någonstans och når sina mål.

Klockan 5.00 i morgon bitti går bussen till Serbien. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag inte ser fram emot bussresan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0