Fredag 30 maj

Jag tror att den där ytterligare förkylningen har lagt sig lite. Vaknade dessvärre med huvudvärk men det är nog för att jag druckit för lite vatten. Det är varmt här i Belgrad och jag har ju inget hav att bada i. Eller sjö heller för den delen. Jag blir avundsjuk på alla där hemma som förmodligen solar och badar just nu. Men jag åker ju hem snart och förhoppningsvis ska det vara fint väder då med.

Jag kanske ska åka till landet i några dagar fr o m söndag. Måste ringa lite folk och fråga om det passar att jag kommer. Jag gillar verkligen inte att behöva ringa sådana samtal. Jag gillar inte att ringa överhuvudtaget. Tack gode gud för sms! Men de personerna jag ska ringa till har inga sådana nymodigheter. Det kan  t o m hända att de är upptagna med att mjölka kon (på vanligt sätt!) när jag ringer. Det blir alltså några dagar utan vattenklosett, men det får jag överleva.

Jag var i en fotoaffär och lät göra en massa bilder av mina digitala bilder. Det var faktiskt väldigt billigt så jag borde nog passa på att göra det i större skala innan jag åker hem till Sverige. Hmm, undrar om det är nåt mer jag borde passa på att göra här som är billigare här än i Sverige? Jo, jag borde nog klippa mig faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0