GGGGrease 2, igen

Jag kan inte hjälpa det. Grease 2 febern fortsätter. Här är inledningslåten som är riktigt bra. JAg kunde tyvärr inte hitta den med klipp från filmen utan bara med stillbilder. Innehåller en del promofoton från filmen som var kul att se. Det skulle vara roligt att ha en sån plansch, som en kitsch grej typ. Eller varför inte Pink ladies jackan som addspirit pratade om... Om du köper den Anna så måste du berätta i vilken kvalitet den var!

Haha, jag läste precis att Michael Caulfield som spelar den manliga huvudrollen i den här filmen började sin karriär i showbiz som gogo dansare och strippa!!!!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Underbart. :D

Jaha, det visste jag faktiskt inte. Och inte att Caulfield började som strippa och gogodansare heller. Haha. Dock vet jag att han är med i första avsnittet av Beverly Hills 90210. ;)

2008-05-06 @ 09:37:59
URL: http://makane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0