Gonatt i värmen

Jag ska strax gå och lägga mig. Tidigt, jag vet men jag ska gå upp vid femtiden imorgon så det är nog bäst att försöka få lite sömn. Så varför åker jag så tidigt? Jo, för att kanske bli hämtad från busstationen till stället dit jag ska (30 minuter därifrån). Personen som ska hämta mig gav ett oklart svar för hur det blir så jag vet faktiskt inte om jag blir hämtad eller inte. Just därför är det nog rätt bra om jag åker tidigt innan den värsta hettan börjar ifall jag måste ta mig dit själv. Det ordnar sig på nåt sätt, men jag blir ändå alltid spänd inför en resa. Jag är lite trött på att åka hit och dit nu faktiskt. Det har blivit väldigt mycket resande för mig de senaste veckorna. Det har varit fram och tillbaka till Sverige, landet och Kroatien på väldigt kort tid. Nä, jag är trött på det. Det värsta är att det kommer bli en del sånt när jag kommer hem till Sverige också för då kommer jag väl åka fram och tillbaka till landet... Ja ja, det är kul att resa också så klart men jag känner att det blivit lite väl mycket flängande för mig senaste tiden.

Jag blir nog borta i flera dagar nu faktiskt (kanske en vecka!) Förstår inte riktigt hur jag ska klara mig utan kontakt med omvärlden så länge. Jag har allt på min dator, jag har inte ens någon Mp3 spelare så det blir att klara sig utan musik också... Men jag har tagit med mig lite böcker så att jag kan överleva. Det blir säkert bra. Det är rätt skönt att komma bort ibland också.

Kommentarer
Postat av: anna

hoppas du får det bra! dte är jobbigt att vara utan internet och sin dator i en vecka, men skönt med avslappning också :)

2008-06-01 @ 23:41:03
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0