Hejdå Sverige

Jag har packat nu. Det här blir sista inlägget på ett tag. Nu väntar en underbar bussresa igenom Europa. JAg ska gå upp 3.45 inatt. Oj, så härligt livet kan vara ibland....

Nu ska jag titta på Veronica Mars. Jag har börjat titta på säsong 1 igen. Det är så bra!

Eftersom jag är utan internet i två dagar tänkte jag passa på att gratulera Magdalena och Anna på sina respektive födelsedagar som är i helgen. Grattis, grattis, grattis! Hoppas att ni får en finfin födelsedag båda två! Kram

Kommentarer
Postat av: anna

åh tack så mcket, gullig du är :) hoppas resan går bra!

2008-05-10 @ 09:11:14
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack sötnos!

2008-05-11 @ 22:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0