I Sverige

Tillbaks i Sverige. Bussresan var lång och jobbig. Hade svullna ben när jag kom hem, såg ut som en gammal tant. Huden var ovanligt rynkig och det såg ut som jag åldrats 10 år på ett dygn typ. Men nu är det lite bättre efter att ha sovit ut ordentligt. Till tillbakaresan ska jag se till att ha med mig stödstrumpor som tydligen ska hjälpa. Det blev ju att jag satt i 1,5 dygn, det var ingen lyxbuss med liggplatser eller nåt sånt. Tyvärr var det rätt trångt också så jag kunde inte breda ut mig på flera platser. Kvinnan bredvid mg var dock väldigt trevlig och vi pratade en hel del så att vi kunde fördriva tiden lite.

På två dagar har jag i alla fall rest igenom 6 olika länder, det är inte fy skam. Österrike var rätt fint att titta på och jag såg alperna från långt håll.

Jag är fortfarande rätt slut så jag orkar nog inte blogga så mycket framöver. Saknar dessutom min fina dator och får nöja med mig med mammas. Men om en vecka eller så ska jag nog vara tillbaks i sedvanlig bloggform. Jag måste koncentrera mig på ansökningarna i nuläget.

Kommentarer
Postat av: lisa

jag önskar dig en underbar dag! :)

2008-05-03 @ 11:50:22
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: anna

usch låter jobbigt att sitta still så länge, fast ballt att åk aigenom så många länder iaf :)

2008-05-03 @ 15:57:24
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: anna

svar: tack så mycket! så himla svårt att bestämma mig :)

2008-05-03 @ 22:21:02
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0