Kroatien nästa, igen

Här är det snabba kast. Imorgon åker min syster och jag till  Zagreb i två dagar. Det är för att hälsa på våran gamla faster som min syster aldrig har träffat. Vi bestämde det väldigt hastigt och lustigt  och visst blir det lite stressigt i och med att M åker hem på torsdag, men vi ska nog klara av det också. Vi stannar bara en natt dock och kommer hem sent på tisdag kväll. Jag hoppas att allt ska gå bra. Det enda jag oroar mig för är att vi  inte ska komma iväg i tid på morgonen. Min syster har en förmåga att göra allt i sista sekund vilket brukar leda till gråt, skrik och stress. Om bara en av dessa punkter infaller får det anses som ganska lyckat.

Så nu är jag borta i två dagar. Men jag kommer snart tillbaka. Det ska bli riktigt trevligt att träffa min gammelfaster igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0