Nya blogg.se

Nu har min blogg flyttats till den nya plattformen. Därför kunde jag inte blogga tidigare idag. Än så länge känns det inte så annorlunda men det är bra att det äntligen blev av. Hoppas verkligen att det inte kommer bli en massa krångel med det. Om ni är inloggade på blogg.se (ni som har en blogg och är medlemmar alltså) behöver inte verifiera kommentarer längre. Det kanske är skönt för den som tycker det är jobbigt. Vi får väl se framöver vilka skillnaderna är mellan den nya och gamla plattformen.

Det har varit en jättefin sommardag i Belgrad idag. Jag har gått omkring i shorts och linne hela dagen. Härligt! Imorgon ska vi nog åka på en utflykt till en ö i floden Sava en bit utanför stan. Det är inte helt otänkbart att jag kommer bada, är det bara varmt i luften så....

Tror faktiskt att jag såg Anders Nunstedt från Expressen på stan idag. Han och de omkring honom hade alla sådana där Eurovision pass om halsen. Jag borde kanske hälsat och sagt att jag är en blivande svensk journalist, hehe. Eller så hade det bara varit pinsamt. Jag är inte 100 % säker på att det var han, men jag tror det.

En liten sak till. Jag var riktigt hausfrau-aktig av mig idag. Bakade en kardemumma kaka och bjöd mina grannar på. Dessvärre glömde jag att tillsätta fettet i början så det fick läggas till i slutet (matolja) men det gick bra ändå. Jag tyckte det smakade lite för lite kardemumma men det var inte äckligt i alla fall och det var kul att kunna bjuda tillbaka min grannar på något. De  kommer jämnt över med kakor och annat gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0