Om du inte har nåt bättre för dig...

Kristen Bell and Michael Ausiello Have My Vote for the
...Så kan du rösta på Kristen Bell och Michael Ausiello som världens sexigaste vegetarianer, bara klicka på bannern. KB var ett lätt val, MA kom bara med för att han bad om det på sin blogg. Och hans önskan är min lag...

Eller så röstar ni på några andra.

Jag var faktiskt vegetarian i ca 6 år under tonårstiden. Det är en lång historia både varför jag blev det och varför jag slutade. Orkar inte riktigt dra hela den historien. Kan inte påstå att jag saknar det men ur miljöskäl finns det många goda anledningar till att äta mindre kött. Jag tänker ofta att jag borde vara mer etisk som konsument och  jag skulle ljuga om jag sa att jag alltid äter miljövänligt/etiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0