Robyn

Blev påmind om Robyn idag och började söka runt på internet. Den här låten är ju en riktigt bra 90-tals klassiker! Jag tänker så mycket på min favoritfilm (en av dem i alla fall), nämligen  Fucking Åmål och sluttexterna till denna. Vilken känsla det var den filmen var slut första gången jag såg den, så upplyftande och det kändes som om de porträtterade mitt liv. Även om mitt liv såg helt annorlunda ut så kändes det på det sättet. Nåväl här kommer låten.
En lite bättre låt är with every heartbeet. Men den första är mer nostalgi. Kul att det går bra för henne i USA nu.

Hon har fortfarande kort hår som hon passar jäkligt bra i. Även om den hon har nu är snyggare så klart.

Förresten. Har tittat på Kobras version av Fotbollskväll nu. Det var rätt bra faktiskt även om Kristoffer Lundström minst sagt såg svettig och nervös ut i direktsändning. Det enda felet var att min älskling Sladjan Osmanagic inte var med (typ två personer som läser den här bloggen kan förstå varför...) men Marcus Birro var ju med så jag ska inte klaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0