Semifinal

Jag kom iväg på ESC igår. Det var kul även om jag kände mig rätt trött och groggy efter att tagit en massa värktabletter. Så himla skönt att Sverige gick vidare. Hade blivit helt galen annars. Nu kommer finalen bli askul! Vi träffade på en del svenskar vilket var roligt. Jag såg Richard Herrey och Christer Björkman samtala utanför arenan. Häftigt va? hehe. Matilda hade köpt lite svenska flaggor och jag sydde i sista sekund på en flagga på min blåa tröja. Det såg hemgjort ut men wtf man måste ju heja. Min favoriter  förutom Sverige var Bulgarien som tyvärr inte gick vidare. Det är konstigt, igår kväll kändes det som att flera låtar var riktigt bra men nu kan jag inte komma på en enda förutom dessa två. Det var ett himla drag under Ukrainas låt. Den fick igång publiken mer än Charlottes låt, kan jag avslöja.... Hoppas verkligen inte att den vinner. Värsta sexshowen, IMO.

Jelena Jankovic stod utanför arenan när vi kom dit. Hon är en av världens bästa tennisspelare. Jag påbörjade min karriär som papparazzi.

Ser ni Charlotte? Kankse inte så lätt men där är hon i alla fall.

Min hemagjorda flagg-t shirt kan skymtas. Jag ser rätt störd ut.

Kära syster. Vi är faktiskt vänner nu. Helt fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Vilken var Bulgarien? Jag tycker bilden på dig var jättefin. :) Skönt att du kunde komma iväg. Lördagens final måste ju bli jätterolig att gå på. :D

2008-05-23 @ 13:47:00
URL: http://makanem.blogspot.com
Postat av: Magdalena

Var det den där de bara sjöng 3 rader om och om igen? För det var väl där breakdancandet var... eller det kanske var fler nummer med breakdance? hmm.. se om jag kan hitta dem och lyssna igen. :)

2008-05-23 @ 15:54:19
URL: http://makanem.blogspot.com
Postat av: anna

åh vad kul ni måste haft det! jag såg det hemifrån och tyckte de flesta var skit, som vanligt. men charlotte var bra såklart :) gillade schweiz också men han gick inte vidare. håller med om att ukraina var lite väl porrig, men hon vinner nog.

2008-05-23 @ 17:13:57
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0