Slottskogen

Jag ska träffa en kompis i slottskogen nu. Det är verkligen underbart väder, men kallt i skuggan. Jag smittas lite av alla vårgalna svenskar trots att jag tidigare inte tyckte det var så speciellt.

Hmm, vad ska jag mer skriva. Inte så mycket mer tror jag. Jo, jag hoppas att jag inte ser en massa engångsgrillar i slottskogen. Maken till onödig slit och släng produkt får man väl leta efter. Inte alls bra för miljön och folk brukar vara extremt dåliga på att städa upp efter sig i slottskogen, vilket är jäkligt synd. Nä, skärp er folk och tänk mer på att vara snälla mot naturen. Det ser trots allt rätt illa ut om vi blickar framåt i framtiden.

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Det var någon slags ställning där de kunde snurra på bilen när man satt i den. Riktigt häftigt faktiskt! Bilbältet höll en jäkligt hårt och så hade vi händerna tryckta upp (ner) mot taket. Så det var inte värre än att hänga upp och ner i Topspin på Liseberg ;) Och så hängde vi bara en liten liten stund.

2008-05-07 @ 20:08:37
URL: http://malin90w.blogg.se
Postat av: anna

men om man inte har en vanlig grill och ändå vill ha sommarkänslan så är engångsgrillen ett perfekt alternativ. det finns grejer som är farligare för miljön än engångsgrillar. hoppas du hade en trevlig dag i slottsskogen :)

2008-05-07 @ 23:52:36
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0