Svensk besvikelse

Usch, jag orkar nästan inte skriva om det. Så himla trist och oförtjänt att det gick så dåligt för Sverige. Vad hände och hur kunde töntige Dima vinna hela skiten? Det var han sååååå inte värd. Plushenko borde satsa på sin come back och inte fjanta sig med Dima och göra så att han vann. Gah, jag är verkligen besviken och det var jag igår också. Det var jättekul att vara på finalen fram tills omröstningen började och jag insåg att vi var chanslösa. Så himla tråkigt.

Jag har redan skrivit om mina intryck av finalen på tv-land så jag tror jag inte orkar upprepa allt igen. Men som sagt, det var väldigt kul att vara där. Men det hade varit ännu roligare om Sverige hade varit med och fajtats i toppen.

Det går i alla fall inte att säga att Skandinavien inte kan göra bra i från sig i den här tävlingen. Norge blev femma. Sverige kom på 18:e plats...

En bild på mig utanför arenan när jag fortfarande var föräntansfull och trodde på Sveriges chanser.

Kommentarer
Postat av: anna

ja dte var tråkigt att det inte gick bättre för sverige. ryssland hörde jag inte ens så har ingen aning om hur den var. men jag gillade bosnien och frankrike :)

2008-05-25 @ 15:43:33
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Måste gå in på tv-land och läsa vad du skrivit. :)

KRAM

2008-05-26 @ 09:12:51
URL: http://makanem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0