Systerskap


En bild på min syster igår. Hon ser glad ut som vanligt...., hmm NOT! Jag skiter i om hon inte vill att jag publicerar någon bild på henne för jag är så irriterad/arg på henne nu att det inte spelar någon roll. Jag orkar inte skriva varför jag är arg på henne, för då måste jag vara så där jobbigt ärlig, och det vill jag inte. Jag bara känner för att klaga på henne lite. och om det var någon som trodde att min syster kommer se det här så kan jag svara att så kommer det aldrig bli. Hon känner till min blogg men läser den aldrig, så det är fritt fram för mig snacka skit om henne. Inte för att jag vill det egentligen. Jag älskar min syster men hon får för tillfället mig att må jävligt dåligt att jag inte känner för att vara överdrivet trevlig. Hon är för fan nästan 30 år och har känt mig i hela mitt liv. Hon borde kunna behandla mig bättre än vad hon gör i nuläget. 

Jag hoppas verkligen att det kommer bli trevligare stämning framöver mellan oss, för om det fortsätter så här vet jag inte om jag orkar med.

Kommentarer
Postat av: camilla

svar: Tack:) jag har inte köpt den utan lånat den från ett ställe :). Men det finns liknande på Butrix :) kram

2008-05-19 @ 14:33:04
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0