tråkig dag

Det här har varit en rätt tråkig dag. Det blev ingen utflykt men det var bara för att vi missade båten till ön och vi kände inte för att vänta i en timme på nästa. Sedan någon gång under dagen började huvudvärken och den har inte släppt än. Jag hatar att ha ont i huvudet och jag har det rätt ofta. Nu ska jag titta på senaste avsnittet av Lost, även om s4 är riktigt bra (bättre än på länge) så börjar jag faktiskt tröttna på den där serien. Jag har svårt för att bli riktigt engagerad.

Imorgon kommer min syster hit vilket jag verkligen ser fram emot. Men hon har redan deklararerat att hon kommer vara väldigt trött och att att vi inte ska förvänta oss för mycket. Hoppas att hon inte kommer vara på dåligt humör också vilket hon ofta är när hon är trött. Hon kan vara riktigt jobbig då. Jag håller redan på att bli galen på min pappa (han är inte hemma just nu så jag har lägenheten för mig själv. Skönt.) så jag orkar inte med en massa familjegräl. Men det ska förhoppningsvis bli bra och väldigt trevligt. Jag hoppas verkligen på det, har sett fram emot att träffa min syster igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0