uppdatering

Är precis hemkommen från en fika på stan med en kompis. Vi åt glass från Lejonet och björnen, deras glass är verkligen den allra godaste även om den också är dyr...

Har varit ute i flera timmar, innan jag åkte in till stan satt jag ute i trädgården och läste. Jag blir alltid så trött av att vara ute i solskenet men det är samtidigt en härlig trötthet.

Det är lite konstigt att vara hemma så här kort tid. På lördagmorgon åker jag "hem" igen (ja, nu får det ju räknas som hem). Jag ser inte direkt fram emot bussresan men majmånad känns som en väldigt bra månad så här långt och min pappa och syster kommer vara där med mig. Jag ser fram emot att semestra i Serbien med dem.

På söndag är det val i Serbien. Undrar så hur det ska gå och oroar mig en hel del för att radikalerna ska gå fram stort. Usch, det får bara inte hända.

Kommentarer
Postat av: anna

åh härligt med lejonet och björnen. det är så underbart gott :)

2008-05-07 @ 07:23:55
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0