Värmeslag

Tror faktiskt att jag måste klaga lite på värmen. Jag åkte buss precis och jag har fortfarande inte hämtat mig från pärsen. Det var varmt! Och då hade jag ändå solfjäder med mig. Men det var så varm luft på bussen att det inte gjorde någon skilllnad. Annars är solfjäder väldigt bra att alltid ha med sig i väskan. Det kan rekommenderas.

Om jag ändå hade haft någonstans att bada så hade jag absolut inte klagat. Jag är faktiskt avundsjuk på min familj hemma i Gbg just nu. Havet är ju bara alldeles i närheten. Åh, vad härligt det hade varit med ett svalkande bad just nu.

Ska åka till landet imorgon. Förhoppningsvis är det lite svalare där. Och förhoppningsvis kommer det inte vara några problem att ta sig dit. Det verkar som att jag måste åka buss hela vägen, alltså ändå ut till byn där vi har sommarstuga. men det var får gå på något sätt, trots att det väl kommer vara 100 grader eller nåt sånt.

Så här ser det ut dit jag ska. Men bilden är tagen för mer än en månad sen, så grönskan ser kanske lite annorlunda ut nu. Det är väldigt fint där i alla fall. Tycker om den platsen. Det är några släktrelaterade grejer som gör att det alltid är lite jobbigt att åka dit. Men det är lite för komplicerat för att förklaras lätt här i bloggen. Så jag tror jag struntar i det.

Kommentarer
Postat av: anna

ja vagnarna är hopplösa! men vi åkte ut ganska sent, runt två typ så det var ganska lugnt. och tar ju bara en kvart härirån så det funkar :) dom säger ju att värmen sk ahålla i sig, jag hoppas det iaf :)

kommer du hem så snart? kul! hur ser din sommar utd å?

2008-05-31 @ 19:08:01
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

Kolla in granskningen av olika bloggare i min blogg

2008-05-31 @ 19:14:09
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: anna

hm ja 20 drygt tar det kanske, kändes inte så långt :) låter som en skön sommar. det får vi absolut göra! tänkte bjuda hem dig och magdalena till nya lägenheten nån gång så kan vi istta på balkongen och dricka drinkar :)

2008-05-31 @ 20:07:10
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0