Bloggpaus, på obestämd tid

Hej vänner! Jag har funderat ett tag och kommit fram till ett beslut. Jag ska sluta att blogga. I alla fall tills lusten kommer tillbaka. Som det är nu har jag mest haft ångest över att behöva klämma ur mig ett inlägg som jag själv finner jävligt ointressant. Jag har typ haft noll inspiration till att blogga och då är det inte kul. Jag har lite haft funderingar på att starta en helt ny blogg med en annan inriktning, men jag är inte där än. Först vill jag ha en rejäl paus och slippa fundera över bloggandet. Det känns skönt faktiskt. Om/När det kommer en ny blogg så kommer ni kunna läsa om det här. Så ni kan ju kolla in den här bloggen en gång i månaden för uppdatering om ni vill. Men det kan också mycket väl hända att det här är bloggslutet.  De flesta som läser den här bloggen är ändå folk jag känner på ett eller annat sätt (vad jag vet i alla fall). Via tv-land eller verkliga livet, så ni kan nog få information om den eventuellt nya bloggen på annat sätt. Tack för alla kommentarer och att ni kollat in min blogg dagligen (ni som gjort det alltså). Det var bra för egot och vad jag behövde för ca ett halvår sedan. Men nu behöver jag något annat känner jag och jag vill kunna koncentrera mig på skrivandet i skolan.

KRAM MAJA

Kommentarer
Postat av: anna

svar: haha ja de är ju faktiskt underhållande :) fjantiga fast roliga och det finns vissa bra låtar :)



hur mår du då? saknar du din blogg?

2008-10-23 @ 18:50:33
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

har inte så mkt tid till tv-land nu tyvärr. så mkt tid som går till bloggen.

2008-10-23 @ 21:04:15
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Tack vännen! Är otroligt skönt att äntligen ha det! Och nu har det löst sig med skolan också. :)



Förstår precis vad du menar med bloggandet. Jag har också tröttnat väldigt om man jämför med tidigare. Men jag kan inte riktig bestämma mig, för ibland tycker jag fortfarande att det är kul.



Imorgon bär det av till Japan i tre veckor. Ha det så bra så ses vi på tv-land när jag är tillbaka (och irl också, fika el after work dags då tycker jag). KRAM

2008-10-24 @ 22:55:56
URL: http://makane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0