Journey

Jag är tillbaks! I alla fall för en stund.

När jag hade foto nu i veckan ville min klasskompis hela tiden lyssna på Don´t stop believing med Journey. Jag har också alltid älskat den låten. Den är ju asbra! Jag tror att jag först lade märke till den i ett Scrubs avsnitt faktiskt. Tv är en underbar uppfinning.



Är det bara jag eller är sångaren Steve Perry rätt snygg? Han näst längst till höger alltså. Frisyren är rätt snygg också. Varför ser man bara hårdrockare i den längden på killar? Det är ju skitsnyggt! Eller? Åttiotalsfrisyrer är rätt snygga, om man bortser från hockeyfrillan.

Jag ska på inflyttningsfest i kväll. Det ska bli kul. För en gångs skull känner jag mig riktigt festsugen. Nu ska jag lyssna på en massa partylåtar för att komma i rätt stäming. So long, vänner!

PS. Nu när avsnittet visats i svensk tv kan jag äntligen skriva öppet hur härligt det är att Joshua vann årets SYTYCD. Rätt kille vann! Yay! Jag älskar den killen, typ.


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Långt hår på killar är ingenting för mig. Men smaken är ju som baken. ^^



Jag har inte ens börjat på Dexter faktiskt, så jag behåller dem gärna ett tag till, så länge det är okej. :)



Föreslog för Anna en after work öl någon dag? Eller när kommer du hem från skolan?

2008-10-04 @ 17:55:25
URL: http://makane.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: Ja, det har du nog rätt i. Jag tänker ju inte på att jag faktiskt inte behöver se det direkt. Helgerna är ju egentligen en perfekt tid att titta. Tack för tipset :)

2008-10-04 @ 19:07:13
URL: http://malin90w.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Iphone är jättebra. Mina bästa vänner har den och är jättenöjda. jag ångrar att jag inte kunde hålla ut en månad tills 3G varianten kom istället för att köpa viewtyn. Blev lite för ivrig där. Jag är en mobilnörd. Vill ha det senaste hela tiden. ^^



Vad bra. Får avvakta lite tills det lugnar ner sig för Anna bara då.

2008-10-05 @ 23:57:41
URL: http://makane.blogg.se/
Postat av: Sara

åååh jävlar, jag älskar journey och jag älskar STEVE !! XD

2008-11-08 @ 23:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0