Ljungskile, tur och retur

Jag är trött och vill bara slappa egentligen men istället ska jag åka tillbaks till Ljungskile för att dricka vin med några klasskamrater. Ärligt talat så har jag ingen större lust att göra det men jag har ju sagt att jag skulle komma så... Kunde förstås stannat i Ljungskile hela dagen men bara tanken på det gav mig panik så jag får åka fram och tillbaks istället. Varför måste min skola ligga i fucking jävla Ljungskile!? Jag tillhör nog de som inte mår så dåligt av själva pendlandet, men det är faktiskt rätt påfrestande att åka så långt varje dag. Imorgon har jag ingen "vanlig" skoldag utan bara en uppgift att göra på kvällen. Så då får jag sova ut imorgon bitti i alla fall. Därav valet av vinkväll... Åh, jag är så trött! Jag skulle behöva en veckas lov nu men jag har varit smart nog att välja bort lovet till förmån för praktik (vi kunde välja om vi skulle praktisera i 1 eller 2 veckor den här terminen). Åh, varför valde jag det? Jag kommer vara dödstrött lagom till jul. Men det är inte så långt kvar till jul va!? Jag menar, tiden går ju så fort nuförtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0