Band of horses


Varför har jag inte lyssnat på de här tidigare? Det är ju precis min musiksmak. Ja ja, bättre sent än aldrig.

Min mamma har varit på besök idag för att hjälpa mig att städa och diska. Jag vet, jag är för gammal för att mamma ska göra sånt åt mig men efter att ha varit sjuk i en vecka och totalt låtit lägenheten bli ett bombnedslag så behövde jag hjälp. Mamma var den enda jag kunde tänka mig att fråga om hjälp och tack och lov var hon snäll nog att ställa upp. Mamma är snäll hon. Jag kan sakna att bo med henne. Åh, tänk hemlagad mat varje dag! Så himla härligt. Men å andra sidan är det jävligt skönt att ha sin egen lägenhet också och jag trivs verkligen där jag bor. Jag gillar den här delen av Göteborg. Västra delen av stan är sååå förra året liksom.

Kommentarer
Postat av: anna

åh de är så underbara band of horses! älskar båda deras skivor :D har du lyssnat mer på dem? dte borde du göra. men du lär ju ha hört vissa låtar i bland annat oth och gossip girl :)

2008-09-21 @ 20:18:27
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0