Eurodance när det är som bäst

Jag har söndagsångest. Egentligen har jag inte ångest över att det är skola imorgon. Jag gillar skolan. Men jag har allmän ångest över allt i livet typ och det känns oftast starkast på söndagar när jag har tid att tänka efter hur jag mår egentligen. Så för att trösta mig lite och bli på bättre humör har jag lyssnat på härliga 90-tals eurodance hits hela dagen. Fan, jag tycker det här är bra på riktigt. Man blir jävligt party-sugen. Nu är det visserligen söndag men ändå... Kan inte bestämma mig vilken låt som är bäst av de här. Vad tycker du?





Jag älskar att alla låtarna måste ha värsta rapversen med, hehe. Det fanns en tid då jag skämdes lite över alla mina absoluta dance samlingar men nu inser jag att det är värsta guldgruvan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0