Maja är inget redigeringsgeni

Shit, jag orkar verkligen inte blogga längre. Funderar på att lägga ner bloggen helt faktiskt för jag har aldrig nåt att skriva om. Eller det har jag väl, det är dåligt med inspirationen bara.

Den här veckan har vi intensivvecka och min grupp sysslar med redigering hela veckan. Det är verkligen nåt jag måste lära mig och det är dessutom ett området som det är rätt lätt att hitta jobb i... Men jag var ingen naturbegåvning på det. Långt ifrån tyvärr. Jag var den enda som fick ställa dumma frågor hela tiden och det värsta var att jag inte alltid förstod svaren. Och detta ska jag hålla på med hela veckan. Oh, jeez.

Dessutom! Jag har blivit vald till elevrådet på Ljungskile folkhögskola!!! Mot min vilja så klart, åh jag som trodde jag var för gammal för sånt. Det är precis som att jag går på gymnasiet igen.  Usch, jag hatar att behöva ta extra ansvar.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Nej Maja, våga inte lägga ner din blogg! Det är kul att läsa ju.... Tänk inte så mycket på ansvaret med elevrådet, tänk istället på vilket inflytande du kan ha på skolan, ledningen, eleverna, utbildningen...



Kram Åsa

2008-09-08 @ 19:57:49
URL: http://pyggme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0