Tröttare än trött

Jag är så trött! Shit, är det så här det ska vara?! Ta mig tillbaks till göra - ingenting - dagarna! Eller förresten inte, det här är mer stimulerande. Men jag är verkligen trött alltså. Orkar inte blogga men skriver lite ändå. Och tittar på tv. Härligt att höstsäsongen är igång igen. Jag såg precis första avsnittet av TSCC och det var bra. Nu ska jag se senaste avsnittet av Gossip girl. Är rätt trött på den serien faktiskt men ska nog inte sluta titta på det. Jag har ändå inget bättre för mig vid den här tiden så. Hehe, jag har verkligen bra argument jag... Gud, jag är så trött nu så jag vet knappt vad jag skriver.  Har hållit på och tvättat hela eftermiddagen. Är inte färdig än, att det ska ta sån tid? Borde diska och städa lägenheten men jag orkar inte.

Kommentarer
Postat av: anna

ja man är ju helt slut när man kommer hem! usch, men det är väl så det är. trött på gossip girl? jag tycker det håller hög klass fortfarande :)

2008-09-10 @ 17:10:59
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej hopp, idag är det Greek ;)

2008-09-10 @ 18:00:57
URL: http://pyggme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0