Tvättstugeproblem

Jag skulle precis ner och tvätta i tvättstugan och så är det någon som snott min tid, så klart. Men det var inte det jag skulle klaga på. Personen som snodde min tid STINKER APSKIT TYP! Alltså, det var något helt obeskrivligt läskig stank. Som en gammal lodis typ, men blandat med något ännu äckligare. Bor det en hemlös/pysykiskt sjuk/alkoholiserad person i mitt hus? Eller är det bara någon som glömt att tvätta sig? Shit, alltså det var en så jävla stark stank. Helt omöjlig att beskriva. Nu har jag ingen lust att gå ner igen om en timme och se om det är ledigt. Jag vill inte träffa på den illaluktande personen. Men jag måste nog för jag har typ inga rena kläder.

Uppdatering: Det var en kvinna med den illaluktande tvätten! Hon såg lite sliten ut och med en ond blick på något sätt. Jag fattar fortfarande inte hur tvätten kunde lukta så illa. Om kvinnan i fråga stank vet jag inte för jag höll för andan när jag gick förbi henne. Jag vågade så klart inte säga nåt om att hon snott min tvättid...

Kommentarer
Postat av: anna

grattis gumman! hoppas du har en superbra dag :D

2008-09-27 @ 11:49:32
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Åsa

Stort grattis på födelsedagen Maja!!! Kram Åsa

2008-09-27 @ 15:29:25
URL: http://pyggme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0